Welcome to my diary :D My site , my rules , be nice and iloveyou A :') +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Amira Amira
others : Shera & Athirah
Best view : Google Chrome



Goodbye :')
Thursday 21 March 2013 | 4:19 am | 0 comments
Hi guys :*

lama tk update blog , hiikss shera update ape yg pnting je and now i want to story about 20 Mac 2013

The date was the bitter moment never had :')
 shera dh single balik .
korang doakan shera dapat pengganti yg dpt lindung shera yee hmm

kalau ex shera baca site shera nih , shera nak dia thu yg shera syg dia sngt walaupun dah break up .



For my ex : Shera harap awak dpt girl yg lebih baik dan pandai jaga hati awk serta dapat bahagiakan awk :) sy minta maaf atas segala mslh dan ekrenah yg telah sy buat trhadap awk selama nih . I hope that you will take a good care towards your future girlfriend :)



12/12/12 till 20/3/2013 - memory with him :')



\